وأخيراً وصلوا iPhone Xs & AirPods 😍

وأخيراً غيرت الموبايل تبعي بعد ٦ سنين تقريباً من استخدامي له بشكل رئيسي، الجهاز إللي كان معاي هو الآيفون 5s ولأني عاشق لشركة آبل بالتأكيد حدثت الى آخر آيفون نزل وهو Xs.
في الحقيقة القرار كان مفاجأ بالرغم من أن عيني على الجهاز من قبل ما تعلن آبل عنه في شهر سبتمبر من السنة الحالية، وأنا كان عندي كم شيء محلبطني لذلك ما قدرت اجيبه إلا بوقت متأخر وبالتحديد بعد شهرين من توفره الرسمي.

طبعاً أنا عندي جهاز ماك بوك برو وجبت الـ iPhone Xs وبالتالي راح أكون مضطر أني أخذ بطريقي سماعة الايربودز وأيضاً ساعة آبل الجيل الرابع عشان أدخل Ecosystem بتاع Apple، بس للأسف ما قدرت اجيب الساعة لأني خائف من المشاكل إللي ممكن تواجهني عند شحنها لليمن بس أنشاء الله بجيبها خلال الشهرين الجايين.

وبما أني بشتري من النت قلت لنفسي لازم أدخل على أمازون وأشتري للآيفون الجديد بعض الإكسسوارات الحلوة وكمان شوية حاجات أنا محتاجها 😅. وفي الفيديو التالي سويت لكم Unboxing فيلا شوفوه.

الفيديو:
إللي عجبته ساعة شاومي Amazfit Pace ممكن الآن تروح تشتريها من موقع بانجوود من هنا، ولا تنسي تستعمل كود الخصم التالي (04f133) -ينتهي يوم ١٠ يناير ٢٠١٩- وكمان تقدر دفع عند الاستلام في السعودية والامارات والكويت والبحرين وعمان فقط.

روابط شراء المنتجات المعروضة في الفيديو من موقع أبل الأمريكي وأمازون:
لشراء آيفون Xs من موقع آبل الرسمي -لازم تختار إصدار SIM-free- اضغط هنا.
سماعة AirPods من هنا موقع ابل أو هنا من أمازون.
لاصق حماية لشاشة iPhone Xs/X بمزايا رائعة اضغط هنا.
كوفر متين وشفاف للآيفون اكس اس اضغط هنا.
كيس جنتل اووي للآيفون Xs مع جيوب للبطائق من هنا.
إكسسوارات حلوه لسماعة AirPods من هنا.
جهاز تخزين رهيب جداً Samsung T5 SSD اضغط هنا.
شنطة ظهر أنيقة مع منفذ شحن USB من هنا.

تعليقات

اثبت وجودك !! لا تقرأ وترحل، شارك برأيك لا تتردد قول أفكارك في التعليقات وياريت تساعد غيرك بالرد على سؤاله؟

تصفح أرشيف المدونة